Wesela Stargard
Ślub to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu, którego idealnym dopełnieniem jest przyjęcie zorganizowane w gronie bliskich nam osób.
Jego przygotowanie wymaga perfekcyjnej organizacji oraz zachowania niezwykłej staranności. Jako organizatorzy dołożymy wszelkich starań by tego dnia zarówno Państwo, jak i Państwa Goście czuli się wyjątkowo. Dzięki 28-letniemu doświadczeniu w branży możemy zaoferować obsługę wesela w Stargardzie na najwyższym poziomie.
Dopracowane menu, aranżacja sali zgodnie z Państwa oczekiwaniami, niepowtarzalny klimat oraz profesjonalna obsługa sprawią, że ten dzień będzie niezapomniany.
Jedno jest tylko w życiu szczęście:
kochać i być kochanym
Sala kryształowa
Elegancka, klimatyzowana sala wypełniona przepiękną aranżacją kryształowych żyrandoli oraz dodatków dekoracyjnych.
Przeznaczona do 100 gości.
Nowość! Wprowadzamy styl Boho chic! Boho glam!
Jest to połączenie stylu boho i glamour – dwóch całkowicie odmiennych klimatów, które w tworzą niepowtarzalną całość.
Styl glamour to styl pełen blasku, elegancji i szyku.
Styl boho to jego całkowite przeciwieństwo, które scharakteryzować można w trzech słowach: luz, naturalność, artyzm.
Niech glamour wyrazi się w detalach , boho zaś w nieregularnych kompozycjach kwiatowych bądź w dekorach w kolorach ziemi.
Sala diamentowa
Idealna sala glamour, w której elegancja i luksus składają się w perfekcyjną całość. Tu każdy gość poczuje się wyjątkowo i będzie mógł cieszyć się niezapomnianymi chwilami.
Znajdziecie tu pełnie blasku kryształów i srebra, dzięki czemu każdy kolor czy motyw przewodni wesela idealnie się wpasuje. Sala wypełniona jest dużą ilością światła ze zmienną kolorystyką. Jest przestronna i jasna, przeznaczona dla 200 gości. Obok znajduje się romantyczny ogród wraz z tarasem, świetlnymi altanami ogrodowymi i oczkami wodnymi, będący doskonałym miejscem do wykonywania zdjęć.
Warto wiedzieć
- Każda sala ma własną szatnię, toalety oraz osobne wyjście na ogród.
- Ponadto istnieje możliwość połączenia sal w zależności od Państwa potrzeb i zorganizowania przyjęcia nawet do 300 osób
- Proponujemy przyjęcia zasiadane – przy dziesięcioosobowych okrągłych stołach lub przy tradycyjnych prostokątnych tzw. biesiadnych
W cenie każdej karty menu zapewniamy:
Aranżację stołów weselnych w wybranym z dostępnych kolorów:
- Stoły prostokątne (obrus: biel, róż, granat, butelkowa zieleń, ecru)
- Stoły okrągłe (obrus: biel, granat, butelkowa zieleń)
Dekorację wybranej sali:
- Kompozycje kwiatami żywymi, prezentowane każdego roku według najnowszych trendów
- Strojenie wybranymi serwetami w wybranym kolorze
- Ozdobne świece na uroczystość na złotych lub srebrnych postumentach
Dodatkowo otrzymasz:
- Koordynatora wesela wraz z profesjonalną obsługą
- Przejazd luksusowym samochodem ślubnym
- Powitanie pary młodej chlebem weselnym oraz gości lampką wina musującego
- Pełną gamę oświetlenia dającą niepowtarzalny klimat nastroju weselnego
- Menu dla dzieci w wysokości 50%
- Zniżkę dla gości hotelowych:
– apartament dla nowożeńców gratis
– miejsca hotelowe w cenie 90 zł od osoby - Lody włoskie dla gości na weselu lub poprawinach
– Na sali kryształowej przy liczbie gości powyżej 100 osób 100% płatnych
– Na sali diamentowej przy liczbie gości powyżej 130 osób 100% płatnych
Styl boho glam
Boho glam to nic innego jak umiejętne połączenie stylu boho i glamour – dwóch całkowicie odmiennych klimatów, które w połączeniu mogą stworzyć naprawdę niepowtarzalną całość.
Zaślubiny w ogrodzie
Wiele par decyduje się na zaślubiny w plenerze. Dołożymy wszelkich starań, by stworzyć dla Państwa wyjątkową przestrzeń w naszym ogrodzie. Staw, oczka wodne i urzekające alejki malowniczo wkomponowane w scenerię parku stworzą niepowtarzalną, romantyczną atmosferę i sprawi, że przysięga małżeńska stanie się niezapomnianym wspomnieniem.
Na życzenie dla Młodej Pary zorganizujemy wiele dodatkowych atrakcji, które uczynią ten dzień jeszcze piękniejszym i niezapomnianym
Koordynatorzy wesela
Zdecydowaliście się na samodzielną organizację zaślubin i przyjęcia weselnego, ale w dzień ślubu chcecie mieć czas dla siebie i Waszych Gości? Sprawdźcie, w czym mogą pomóc Wam nasi koordynatorzy.